Propozycje ubioru #1 Coś niebieskiego



Cześć!
Dzisiaj postanowiłam zrobić sobie nową profilówkę, którą już w tej chwili możecie podziwiać na moim profilu na Naszej Klasie. Wymyśliłam sobie, że miała być ona w odcieniach niebieskiego - i stąd pomysł na zrobienie stylizacji z tym kolorem. Serię tą możecie pamiętać ze starszego KA, ale razem z Wiktorią stwierdziłyśmy, że dobrym pomysłem będzie przeniesienie jej tutaj. To co? Zapraszam do czytania!

Stylizacja pierwsza

W tym stroju postawiłam na połączenie błękitu wraz z żółcią. Przyznam szczerze, że taka mieszanka kolorów podchodzi mi pod gust. 

Rozpiska:
  • Top "Niezapominajka" - 59G
  • Spódnica "Lilia wodna" - 70G
  • Wisiorek "Porcelanowy kwiat" - 150S
  • Złoty wianek Stelli - 95G
  • Pantofle wieczorowe - 970S
Razem: 224G + 1120S


















Stylizacja druga

Tutaj natomiast postawiłam na połączenie granatu z czerwienią. Co prawda, jak poprzednio - więcej tutaj koloru innego niż niebieskiego, ale uważam, że to się idealnie komponuje. 

Rozpiska:
  • Bluzka "Dziedziczka" - 950S (?)
  • Spódnica "W kratę" - 25G
  • Kepi "Tokyo Panda" - 500S
  • Pantofle z kokardą - 25G
Razem: 50G + 1450S


















Ja sama osobiście jestem zadowolona z tego, co udało mi się stworzyć z kolorem niebieskim, aczkolwiek czekam na waszą opinię w komentarzach! Możecie również zaproponować temat na kolejny post z tej serii. Do napisania!
//Rosemary





2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Kreatywna Awataria , Blogger